بهدی سازه چه استایل هایی مناسب پالتوی طرحدار است ؟ - بهدی سازه

چند ست زیبا با پالتوی طرحدار

هوای این روز ها آن قدر سرد هست که به پوشیدن کت و پالتو احتیاج می باشد، مخصوصا در مهمانی ها و جمع های دوستانه. هوا البته آن قدر زمستانی هم نیست، پس نیازی به لباس های سنگین زمستانی نیست. چیزی که در حال حاضر بسیار شیک به نظر می رسد، پالتوی طرحدار است.

به راحتی می توانید در زیر یک مدل از این پالتو ها، پیراهن سفید نسبتا گشاد بپوشید تا شیک تر دیده شوید. پس از آن با اضافه کردن اکسسوری ها، بسیار روی مد خواهید بود.

یا می توانید یک تیپ پاییزی مانند این را در نظر بگیرید. یک پیراهن بی آستین سرمه ای رنگ همراه یک پالتوی طرحدار صورتی-سرمه ای خیلی زیبا که با صندل های چرم برش دار کامل شده است، با گوشواره های مدل منحنی و یک عطر با بوی جذاب و خیلی خوب.

یک تیپ تر و تازه و روشن که شامل یک پیراهن بی آستین زردرنگ است که روی آن یک پالتوی نارنجی رنگ طرحدار پوشیده می شود، به همراه جواهرات و اکسسوری های متناسب با این ها. این تیپ می تواند تمام افسردگی های روز را از بین ببرد.

می توانید یک لباس بی آستین سفید بهاری بپوشید و روی آن پالتوی طرحدار خود را بپوشید. اکسسوری های دخترانه مانند کیف پاسپورتی گل دار انتخاب کنید، اکسسوری های طلایی و النگو های نارنجی استفاده کنید. این وسایل می توانند جذابیت بیشتری که مدنظرتان است را به شما بدهند.

دوست ندارید از لباس های بی آستین در زیر پالتو استفاده کنید؟ می تواندی به سادگی در زیر پالتو لباس کوتاه و آستین دار بپوشید و به همراه این ها نیز شلوار جین بپوشید. می توانید با بوت های چرم مخملی تیپ خود را کامل کنید تا تیپتان در عین غیر رسمی بودن ، شیک هم باشد.

می توانید با ترکیب کردن شلوار جین سفید، پالتوی طرحدار به همراه لباس جین زیر آن و یک کیف دستی زیبا ، تیپی معمولی برای استفاده ی روزمره ایجاد کنید.

می توانید پالتوی طرحدار خود را با این تیپ جین ترکیب کنید. می بینید که چگونه به سادگی می توانید تیپ خود را به طور باور نکردنی روی مد بسازید؟ پالتویی با رنگ نسبتا قدیمی انتخاب کنید به طوری که رنگ آن به جین بیاید.

با یک لباس قرمز چشم گیر به همراه پالتوی تیره ی طرحدار، در میان مهمانی ها بدرخشید. همچنین با صندل های پاشنه و بند دار و کیف چرم گلدوزی دار، تیپ خود را کامل کنید.

با پوشیدن لباس مشکی و انتخاب یک پالتوی طرحدار مشکی که کمی از رنگ های دیگر نیز دارد، تیپ خود را با حداقل پیچیدگی، زیبا کنید. سپس با یک کیف دستی مشکی، بوت های تا مچ پای مشکی رنگ و شیک و بستن مو به صورت دم اسبی، تیپ خود را کامل کنید.

با ترکیب شلوار جین مشکی، کیف دستی مشکی، پالتوی طرحدار و بوت های مخمل تا بالای مچ پا، تیپی عالی بسازید. می توانید یک کلاه نسبتا گشاد مشکی رنگ و یک عینک آفتابی بزرگ نیز اضافه کنید تا تیپتان عالی تر شود. این تیپ هم سریع و هم بسیار زیبا است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.