بهدی سازه اجاره تجهیزات نمایشگاهی - بهدی سازه

بررسی جامع تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی خلاقانه و اصولی

چرا اجاره تجهیزات نمایشگاهی مهم است؟

اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از قدم‌های اولیه موثر برای موفقیت در رویدادهای نمایشگاهی است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی یک راهکار اقتصادی و کارآمد، برای شرکت‌هایی است که قصد دارند، بدون هزینه‌های هنگفت و غیرضروری، با یک غرفه‌سازی اصولی و نوین بتوانند حداکثر جذب مشتری و بازخورد مناسب از بازدیدکنندگان دریافت کنند.

طراحی و دیزاین غرفه نمایشگاهی هر برندی، اولین نیروی کشش برای بازدیدکننده است. بازدیدکننده‌ها قبل از صحبت و بررسی محصول شما، اولین چیزی را که می‌بینند، دکوراسیون غرفه و تجهیزات استفاده شده در غرفه نمایشگاهی است. با نداشتن تجهیزات نمایشگاهی باکیفیت و طراحی نامناسب غرفه، بازدیدکننده حتی حاضر به ورود به غرفه نخواهد شد و این یعنی از دست دادن یک موقعیت فروش.

انتخاب تجهیزات نمایشگاهی مناسب همانطور که بااهمیت است، سخت و دشوار هم است. طراحی دکوراسیون غرفه فقط با برنامه ریزی دقیق و مشاوره متخصصین باتجربه به درستی انجام می‌شود.

نکات مهم اولیه در انتخاب تجهیزات نمایشگاهی

درابتدا باید یکسری سوال از خودتان بپرسید.

  • من چه محصولی را ارئه می‌دهم؟
  • چقدر فضا برای طراحی غرفه دارم؟
  • رده سنی بازدیدکنندگان من چقدر است؟
  • موضوع و هدف رویداد نمایشگاهی چیست؟
  • شغل و حرفه اکثر بازدیدکنندگان من چیست؟

می‎بینید که انتخاب تجهیزات نمایشگاهی مناسب نیاز به بررسی ابعاد بسیار متعدد و پیچیده‌ای دارد که نیاز به برنامه ریزی کارشناسی شده و دقیق دارد. هرکدام از این سوال‌ها اگر پاسخ داده نشود، بخشی بزرگی از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد.

طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی، درواقع اولین نیروی جذب مشتری، بدون دخالت شما است. اولین محرکی که باعث می‌شود بازدیدکننده، علاقه به بررسی غرفه نمایشگاهی و محصول شما پیدا کند، ظاهر و تجهیزات نمایشگاهی شماست.

انواع تجهیزات نمایشگاهی

برای طراحی دکوراسیون داخلی غرفه، نیاز به تجهیزات متنوعی جهت افزایش خلاقیت نوآورانه و جذب بازدیدکننده، وجود دارد. برخی از تجهیزات نمایشگاهی شامل موارد زیر است:

  • میز و صندلی و مبلمان برای بازدیدکننده ها و مدیریت غرفه
  • تجهیزات دکوراسیون مثل نورپردازی ها و پوسترها …
  • تجهیزات گرمایشی و سرمایشی
  • پاپ آپ و رول آپ
  • تجهیزات صوتی مثل اسپیکر و بلندگو و میکروفون و …
  • تجهیزات مهمانداری مثل قهوه ساز، یخچال و …
  • تجهیزات تصویری مثل پروژکتور، تلویزیون LED

تجهیزات نمایشگاهی طیف وسیعی از لوازم موردنیاز با توجه به سبک شرکت و محصول در بردارد. نیاز به استفاده درست و اصولی از هرکدام از تجهیزات دارد به عنوان مثال: وجود میز و صندلی و حتی مبلمان مناسب برای بازدیدکننده و یک پروژکتور و کامپیوتر مناسب جهت ارائه جذاب محصول.

مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

کاهش قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی، یک مکان موقت برای ارائه محصول و خدمات است. در نتیجه اجازه تجهیزات نمایشگاهی یک اقدام موثر در جهت کاهش هزینه‌های غرفه سازی است.

سپردن طراحی غرفه و نصب تجهیزات نمایشگاهی به متخصص امر

طراحی دکوراسیون غرفه یکی از اصولی ترین و کلیدی ترین درعین حال سخت‌ترین نکات برای یک فروش محصول و جذب بازدیدکننده موفق است.

شما با دریافت مشاوره و توضیح محصول خود، اقدامات مرتبط با طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی را به گروه معماری باتجربه می‌سپارید و از غرفه‌ سازی خود در نمایشگاه مطمئن می‌شوید.

تنوع و خلاقیت در غرفه‌های متعدد در رویدادهای نمایشگاهی داخلی و بین‌المللی

یکی دیگر از مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی، تنوع در غرفه‌ سازی نمایشگاهی شماست. با اینکار شما می‌توانید که در رویدادهای مختلف، غرفه‌های متنوع داشته باشید.

طراحی غرفه نمایشگاهی جدا از نوع محصول و خدمات شما، به فضای نمایشگاه، تم نمایشگاه و حتی نکات ریزی مانند جایگاه و نور غرفه شما بستگی دارد. استفاده از یک نوع طراحی با تجهیزات مشابه برای تمامی رویدادها و زمان‌ها کاری اشتباه است.

تقویت برند شرکت با غرفه‌ سازی اصولی و خلاقانه

یک غرفه نمایشگاهی با طراحی و تجهیزات مناسب، به غیر از جذب بازدیددکننده و افزایش فروش و محصول، یک مکان مناسب برای برندینگ نام شرکت شما می‌باشد. جایی که شما، نام شرکتتان را به شبکه گسترده‌ای از افراد معرفی می‌کنید.

طراحی دکوراسیون غرفه اصولی، باعث می‌شود برند شما به شکل محکم و پایداری در ذهن دیگر افراد و دیگر شرکت‌ها باقی بماند و شانس شما برای همکاری‌ها و قراردادها را بالا می‌برد. غرفه شما، تبلغات برند شماست.

در چه مواردی بهتر است از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنیم؟

اگر از تجهیزات نمایشگاهی به ندرت و محدود استفاده می‌کنید

اگر قصد ندارید که به طور مداوم و با فواصل زمانی کوتاه در نمایشگاه‌ها شرکت کنید و به ندرت در تعدادی محدود از نمایشگاه‌ها می‌خواهید شرکت کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی راهکاری اقتصادی‌ همراه با کیفیت بالا برای شما خواهد بود.

چرا که، با تمام شدن نمایشگاه شما دیگر تا مدت‌ها احتیاجی به تجهیزات نمایشگاهی نخواهید داشت و خرید تجهیزات کاری غیرضروری برای شما است که هزینه‌های بسیاری برای خریدن و نگهداری برای شما دارد.

اگر بر روی غرفه ‌سازی نمایشگاهی خود حساس هستید

اگر در دکوراسیون غرفه خود حساس هستید و می‌خواهید با بهترین تجهیزات انجام شود، نیاز به استفاده از تجهیزات گران‌قیمت دارید. اجاره این تجهیزات نمایشگاهی، برای تعادل و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

اگر بخواهید در چند رویداد همزمان یا در یک رویداد چندین غرفه داشته باشید

شاید بخواهید در رویدادهای نمایشگاهی مختلفی به صورت همزمان شرکت کنید یا در یک نمایشگاه، چندین غرفه در مکان‌های مختلف داشته باشید و تنها تجهیزات لازم برای یک غرفه را داشته باشید.

بجای خرید دوباره تجهیزات و اضافه‌کردن هزینه‌های بالای غیرضروری، با اجاره تجهیزات نمایشگاهی شرکت آرکا، می‌توانید هر تعداد غرفه مدنظر خود را دیزاین و طراحی کنید.

اگر بخواهید در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از کشور شرکت کنید

یکی از شرایطی که به شدت توصیه می‌شود از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید، غرفه سازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

به دلیل اینکه خرید، حمل و نقل و نگهداری از تجهیزات در نمایشگاه‌های بین‌المللی، احتیاج به هزینه‌های بسیار هنگفتی در کشور‌های دیگر دارد. هم چنین تفاوت در قوانین و شرایط دیگر کشورها، زمان بسیار زیادی اتلاف خواهد شد.

اگر بخواهید از رقبای خود بهتر باشید

فضای نمایشگاه، یک فضای محدود با تعداد زیاد برند و غرفه است. این باعث بالا رفتن رقابت به شکل عجیبی می‌شود. هر بازدیدکننده‌ای که رقبای شما به دست بیاورند به این معناسب که شما یک بازدیدکننده و یک موقعیت از دست داده‌اید. پس این موضوع بسیار حیاتی است.

طراحی و دیزاین غرفه شما، اولین بازخورد را در ذهن مشتری شکل می‌دهد مثل بوی عطر یک فرد در دیدار اول. باید دکوراسیون با دقت بالا و حساسیت و توسط افراد مسلط به این کار انجام شود تا بتوانید یک قدم از رقبای خود پیش بیفتید.

اگر بخواهید در غرفه نمایشگاهی خود موفق باشید

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در جذب بازدیدکننده و رسیدن به هدف خود، دیزاین مناسب غرفه است. استفاده از تجهیزات باکیفیت و به‌روز تر، طراحی غرفه نمایشگاهی خلاقانه و نوین نیاز به سپردن کار به افراد متخصص دارد.

سخن پایانی

نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی متعددی در طول سال در فضاهای متفاوتی برگزار می‌شود که فرصت بسیار مناسبی برای تمام کسب‌وکارها است. به طور مفصل درباره اهمیت و ضرورت غرفه ‌سازی مناسب و تجهیزات نمایشگاهی صحبت شد. فضای محدود یک غرفه، چگونه بهترین دیزاین را داشته باشد و تبدیل به پله صعود شما شود.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 263 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.