بهدی سازه عکس | انواع رنگ‌ها و مدل‌های سامسونگ S۲۳ رونمایی شد - بهدی سازه

گفته می‌شود سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ که شامل گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌شود، اوایل ماه آینده میلادی رسما معرفی خواهد شد. پیش‌ازاین تصاویر فاش‌شده نشان می‌دادند که این گوشی‌های پرچم‌دار چه ظاهری خواهند داشت؛ اما امروز براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، شاهد مجموعه جدیدی از رندرها هستیم که مدل‌های معمولی و اولترا را در رنگ‌های مختلف به ما نشان می‌دهند.

گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس شبیه‌به‌هم خواهند بود. هر دو سه دوربین در عقب به‌صورت عمودی در گوشه‌ی سمت چپ و فلاش LED در سمت راست دوربین اول خواهند داشت. پنل پشتی نیز دارای لوگوی سامسونگ در پایین است و دکمه پاور و دکمه‌ی تنظیم صدا را در فریم سمت راست گوشی به‌چشم می‌خورد.

عکس | انواع رنگ‌ها و مدل‌های سامسونگ S۲۳ رونمایی شد

طبق تصویر، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا طراحی مستطیلی‌شکل دارد و دارای چینش دوربین P شکل است. مانند نسخه‌های غیر اولترا، این نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است که دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور در سمت راست گوشی قرار دارد. افزون‌براین خطوط آنتن را در بالا و پایین دیده می‌شود که نشان می‌دهد اس ۲۲ اولترا فریم فلزی دارد.

عکس | انواع رنگ‌ها و مدل‌های سامسونگ S۲۳ رونمایی شد

هنوز خبری از سامسونگ درباره‌ی سری گلکسی اس ۲۳ منتشر نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که با نزدیک‌ترشدن به زمان رونمایی در اوایل ماه فوریه، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن دردسترس قرار بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.