بهدی سازه آمپلی فایر ماشین - بهدی سازه

 

شرکت های تولید خودرو با توجه به پیشرفت تکنولوژی توانسته اند در قسمتهای مختلف قطعات خودرو به نتایج جالبی برسند. از جمله سیستم پخش خودرو که توانسته جایگاه ویژه ای بین طرفداران خود پیدا کند. از طرفی به دلیل اینکه دستگاه های پخش خودرو قدرت مشخص و محدودی دارند مناسب کاربران حرفه ای نیستند و برای تقویت صدای ضبط به لوازم صوتی پیشرفته تری نیاز خواهند داشت. یکی از آن لوازم آمپلی فایر ماشین است که قطعا تاثیر فوق العاده ای بر روی صدای پخش خودرو دارد.

انواع آمپلی فایر ماشین

آمپلی فایر ماشین انواع مختلفی دارد و با توجه به کارایی که دارند متناسب با کیفیت صدایی که نیاز است نصب می شود. اگر شخصی از باند و ساب ووفر پیشرفته استفاده میکند قطعا به آمپلی فایر ماشین نیاز پیدا خواهد کرد. به این دلیل که کاربران حرفه ای به وضوح صدا اهمیت می دهند.

آمپلی فایر ماشین به دسته های تک کانال (مونو) , دو کانال , چهار کانال , پنج کانال و شش کانال تقسیم میشود , که هر کدام کارایی خود را در سیستم پخش صدا به عهده دارند.

امکانات آمپلی فایر ماشین

آمپلی فایر ماشین بر خلاف تصور اشخاص فضای کمی در ماشین میگیرد و نصب آن بسیار آسان است. معمولا در صندوق عقب و در قسمتی نصب میشود که جریان هوا وجود دارد. برای راه اندازی آمپلی فایر ماشین از سیم کشی های مخصوصی استفاده میشود , که در مقاله های دیگر به طور مفصل به آنها اشاره خواهد شد.

سیستم باز های حرفه ای اگر علاقمند به کیفیت بالا و صدای واضح هستند, فروشگاه لیندا ساب با تنوع در مدل های مختلف آمپلی فایر ماشین در خدمت شما کاربران می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.