بهدی سازه آشنایی با معتبرترین تولید کننده روشویی در تهران - بهدی سازه

امروزه استفاده از روشویی در سرویس های بهداشتی بسیار رایج شده است و تولید کنندگان زیادی اقدام به ساختن این محصول نموده اند. تولید کنندگان معتبر و حرفه ای محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می دهند.

قیمت هایی که این برندها برای روشویی در نظر می‌گیرند منصفانه بوده و با توجه به قطعات به کار رفته در محصول تعیین می گردد. روشویی های ساخته شده توسط برندهای پر سابقه با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید شده ‌اند و ساختار آن ها بر اساس استانداردهای جدید طراحی شده است.

آشنایی با روشویی

یکی از وسایلی که در سرویس بهداشتی هر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد روشویی است که می ‌تواند نقش مهمی در زیبایی سرویس های بهداشتی ایفا کند. بسیاری از این روشویی ها علاوه بر این که امکان شستن دست و صورت را فراهم می آورند دارای محفظه هایی هستند که می توان وسایل مختلف بهداشتی را در آن‌ ها قرار داد.

این محصولات در ابعاد و انواع مختلفی تولید می ‌شود که با توجه به دکوراسیون و اندازه سرویس بهداشتی انتخاب می شوند. روشویی ها میتوانند در انواع جنس های مختلف مانند روشویی کابینتی pvc، شیشه ای، سرامیک… طراحی و تولید شوند. برای آن که با مدل های مختلف سرویس بهداشتی و بهترین برندهای سازنده آن ها آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما باشید.

معرفی انواع روشویی

تولید روشویی در سبک های مختلفی صورت می پذیرد که از جمله پرطرفدار ترین آن ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

·       روشویی سرامیکی

این محصول دارای سنگ روشویی ساخته شده از جنس سرامیک بوده و زیبایی خیره کننده ای  دارد. یکی از خواص روشویی سرامیکی جدید این است که دچار خط و خش نمی گردد و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

·       روشویی کابینتی

روشویی کابینتی (روشویی کابینتی ارزان) دارای محفظه های کابینتی هستند که می توان وسایلی از قبیل مواد شوینده، دستمال کاغذی، مسواک و دیگر وسیله های بهداشتی را در آن ها قرار داد و از شلوغ شدن سرویس بهداشتی جلوگیری کرد.

·       روشویی سنگی

روشویی هایی که از جنس سنگ ساخته شده اند جذابیت فوق العاده ای به سرویس بهداشتی می بخشند و علاوه بر این دارای طول عمر و استحکام زیادی هستند.

·       روشویی بدون پایه

این روشویی ها احتیاجی به وجود پایه های نگهدارنده ندارند و از طریق اتصال به دیوار در نقاط دلخواه قرار می گیرند. اشغال فضای اندک توسط این روشویی ها از ویژگی های آن ها محسوب می شود. روشویی کابینتی بدون پایه یکی از مدل های این روشویی ها به شمار می رود.

·       روشویی کوچک

روشویی هایی که در ابعاد کوچک ساخته می شوند جهت استفاده در سرویس های بهداشتی با فضای کم کاربرد دارند. روشویی کابینتی کوچک دارای محفظه برای مرتب کردن وسایل است.

·       روشویی سنگی

روشویی های سنگی با استفاده از انواع سنگ های مرمر و گرانیت و دیگر سنگ های تزیینی ساخته می ‌شوند و می ‌توانند جلوه خاصی به سرویس بهداشتی بدهند. این روشویی ها می توانند با رنگ دیوارها و دیگر اجزای موجود در سرویس بهداشتی هماهنگ شوند.

·       روشویی شیشه ای

یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدل های روشویی، روشویی شیشه ای است و به  علت زیبایی خاصی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در هنگام  استفاده از این روشویی ها باید توجه داشت که از برخورد وسایل سنگین و سخت به آن ها جلوگیری شود تا از ترک خوردن در امان بمانند.

معرفی بهترین کارگاه سازنده روشویی در تهران

کارگاه های تولید کننده روشویی که در کشور ما فعالیت می کنند اجناس خود را با سطوح کیفی مختلف به بازار عرضه می نمایند. بسیاری از فروشندگان روشویی با  استفاده از روش های گوناگون کالای بی کیفیت خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

برای این که بتوانید بهترین فروشنده را برای خرید روشویی با کیفیت بیابید لازم است دقت کافی را به خرج دهید تا از خرید جنس تقلبی و غیر اصل جلوگیری کنید.

یکی از معتبرترین و پر سابقه ترین برند های تأمین کننده انواع روشویی در تهران  برند بازارک است که می توانید انواع محصولات بازارک را در این سایت مشاهده نموده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از کجا روشویی سفارش دهیم ؟

تهیه روشویی با کیفیت و مرغوب با مراجعه به فروشگاه های معتبر امکان پذیر است اما امروزه با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در خیابان ها و کمبود زمان کافی اکثر افراد ترجیح می ‌دهند خریدهای خود را از طریق بستر اینترنت انجام دهند. خرید روشویی از طریق مراجعه به سایت های مطمئن امکان ‌پذیر است و شما می توانید این محصول را به صورت غیر حضوری سفارش دهید. جهت انجام سفارش اینترنتی  می ‌توانید پس از مراجعه به سایت از طریق پل های ارتباطی قرار داده شده با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی‌ های لازم را جهت انتخاب بهترین محصول دریافت کنید.

زیباتر کردن فضای سرویس بهداشتی با آینه بک لایت

آینه های بت لایت علاوه بر این که نیاز مصرف کننده را از داشتن یک آینه زیبا برای سرویس بهداشتی برطرف می کنند دارای نورهای زیبایی هستند که به صورت مخفی در آن ها به کار برده شده است. این نورها که در رنگ های مختلف وجود دارند باعث زیبایی هر چه بیشتر آینه و فضای سرویس بهداشتی می شوند.

آینه های بک لایت معمولاً در روشویی های سرویس بهداشتی به کار گرفته می‌ شوند و امروزه افراد زیادی نسبت به بکارگیری آن ها در قسمت های مختلف ساختمان اقدام می نمایند.

نوری که در آینه بک لایت لایت قرار داده شده است باعث می شود افراد بتوانند انعکاس تصویر خود را با وضوح بیشتری در آینه مشاهده کنند.

جمع بندی

سرویس های بهداشتی جدید و مدرن با استفاده از روشویی های زیبا و پیشرفته امروزی مزین می گردند. یک روشویی کامل و پرطرفدار بایستی علاوه بر کیفیت و زیبایی مناسب از قیمت خوبی برخوردار باشد. روشویی ها در انواع مختلف سرامیکی، کابینتی، سنگی، بدون پایه و کوچک ساخته می شوند که هر کدام از آن ها کارایی خاصی داشته و در سرویس های بهداشتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه کارگاه های زیادی در جهت تولید این محصول فعالیت می کنند که ممکن است کیفیت لازم را برای محصولات خود نداشته باشند.

برای این که بتوانید یک روشویی با کیفیت را تهیه کنید لازم است به فروشگاه ‌های معتبر و برندهای اصیل مانند پخش تهران، سبک مدرن و… مراجعه کنید. یکی از حرفه ای ترین تامین کنندگان روشویی در تهران برند بازارک است که ناگفته نماند که مراحل تولید، طراحی، نصب و اجرای تمامی روشویی ها را با مشاوره رایگان در اختیار مشتریان محترم قرار میدهند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.