بهدی سازه بهترین محصولات اشنایدر کدامند؟ - بهدی سازه

بهترین محصولات اشنایدر کدام محصولات هستند؟ اشنایدر از مهمترین برندهای شناخته شده در صنعت برق است. هنگامی که صحبت از این برند به میان می‌آید، کمتر مهندس و تکنسینی را می‌توان یافت که این برند را نشناسد. محصولات این برند دارای بالاترین میزان کیفیت هستند. بسیاری از افراد به‌طور کامل با محصولات اشنایدر آشنایی ندارند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به‌طور کامل درباره انواع محصولات این برند صحبت کنیم تا مهندسین و تکنسین‌های گرامی اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

کسب اطلاعات کامل درباره برند اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک از مهمترین برندهای فرانسوی در زمینه تولید محصولات در صنعت برق به‌شمار می‌رود. این برند در شهرها و کشورهای متعددی نمایندگی داشته ولی نمایندگی اصلی آن در شهر روی ملزمون فرانسه است.

مهمترین عملکرد این برند در زمینه تولید انواع تجهیزات الکتریکی، انتقال انرژی برق و ساخت انواع محصولات با بهترین کیفیت و ضمانت گارانتی محسوب می‌شود.

به‌دلیل کیفیت بالای این محصولات، کمتر شهر و کشوری را می‌توان پیدا کرد که که در آن نمایندگی محصولات این برند یافت نشود.

در ایران نیز نمایندگی‌های زیادی برای فروش این محصول راه‌اندازی شده‌اند. البته بعضی از این فروشگاه‌های به اصطلاح نمایندگی، محصولات بی‌کیفیت و حتی فیک را به فروش می‌رسانند.

به همین دلیل، پیدا کردن یک نمایندگی اشنایدر  معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. درواقع، در نمایندگی اصل، محصولات اصل و اورجینال با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شود.

محصولات این برند عمر و دوام بالایی داشته و به ندرت خراب می‌شوند؛ با توجه به این موضوع، مصرف‌کنندگان و خریداران نسبت به محصولات این برند اعتماد زیادی داشته و به همین دلیل، فروش محصولات این برند در سراسر جهان بسیار بالا است. از محصولات این برند می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

  • کلید حرارتی
  • رله شانت و آندر ولتاژ
  • کنتاکت کمکی
  • شاسی استارت استوپ
  • تایمر و کنترل فاز
  • اینورتر یا کنترل دور موتور
  • کلید هوایی اشنایدر
  • و…

در ادامه با بهترین محصولات اشنایدر آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین محصولات اشنایدر الکتریک

آشنایی با مهمترین و بهترین محصولات این برند به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای مصارف خود بهترین محصولات برقی را انتخاب کنید.

اینورتر درایور اشنایدر

اینورتر درایور اشنایدر یکی از مهمترین انواع دستگاه‌های برقی است. این دستگاه برای تبدیل جریان برق مستقیم به جریان متناوب برق مورداستفاده قرار می‌گیرد. مکانیسم عملکرد این دستگاه از طریق عدم کاهش قدرت و گشتاوری سرعت موتور است.

استفاده از این دستگاه تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دارد. درواقع، اگر می‌خواهید هزینه‌های مصرف انرژی شما به حداقل کاهش پیدا کند، حتماً این دستگاه را خریداری کنید. نقش این دستگاه در کسب و کارهای امروزی در صنعت برق بسیار مهم بوده و کسب و کارها با استفاده از این تجهیزات مزایای بسیار زیادی دارد. مهمترین ویژگی‌های این دستگاه عبارتند از:

  • کنترل سرعت چرخش موتور
  • افزایش طول عمر دستگاه
  • صرفه جویی در مصرف برق

البته این ویژگی‌ها در صورتی در محصول موردنظر وجود دارد که آن محصول اصل بوده و فیک و بی‌کیفیت محسوب نشود.

کلید هوایی اشنایدر

این کلید به‌عنوان یکی از بهترین محصولات اشنایدر محسوب شده و در دسته کلیدهای فشارضعیف قرار می‌گیرد. علت تولید این محصول، تولید نوعی کلید فشار ضعیف برای آمپرهای بالا است. این برند با توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان تلاش کرده است که تولید آن را در دوسریNT  و NW انجام دهد. با توجه به مکانسیم عمل کلید هوایی اشنایدر می‌توان گفت که این کلید برای ورودی تابلوها بهترین انتخاب بوده و عملکرد اصلی آن برای برقرار کردن حالت سلکتیو بین کلید‌های ورودی و خروجی است.

شما عزیزان می‌توانید انواع اجزای این کلید هوایی را از نمایندگی آن تهیه کنید. اجزای این کلید شامل موارد زیر است:

  • دکمه قطع و وصل
  • کنتاکت اصلی
  • محفظه‌های جرقه‌گیر
  • و…

سافت استارتر

در بسیاری از تجهیزات موتور الکتریکی به‌طور مستقیم به برق متصل شده و جریانی که در اثر این کار ایجاد می‌شود به مرور زمان سبب کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد. این موضوع تاثیر بسیار بدی روی هزینه‌های مصرفی انرژی گذاشته و هزینه‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. برای به حداقل رساندن این مشکل از استارتر اشنایدر استفاده می‌شود. سافت استار ساختار بسیار پیچیده‌ای داشته و تاثیر زیادی روی بالا رفتن قابلیت اطمینان و راندمان سیستم دارد.

نحوه عملکرد این محصول به این صورت است که

با حذف جریان هجومی و گشتاور لحظه‌ای در زمان راه‌اندازی می‌تواند تا حد زیادی هزینه نگهداری را کاهش داده و به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تا حد زیادی کمک کند.

سروموتور اشنایدر

یکی از بهترین محصولات اشنایدر که شما می‌توانید به‌طور مستقیم از نمایندگی اشنایدر خریداری کنید؛ سرور موتور بوده که از مهمترین موتورهای الکتریکی به‌شمار می‌رود. هدف از تولید این محصول، استفاده در سیستم‌های کنترل فیدبک به‌شمار می‌رود.

پایین بودن اینرسی این دستگاه تاثیر مهمی در تغییر سرعت در موتور دارد. سرو موتورها، کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته و کمتر صنعتی را می‌توان پیدا کرد که از آن‌ها استفاده نکنند. درواقع، مهمترین کاربرد سرو موتورها، کنترل جریان‌های الکتریکی است.

چرا باید از نمایندگی اصلی خرید محصولات اشناید را انجام دهیم؟

این روزها در کشور ایران بسیاری از افراد اقدام به فروش محصولات اشنایدر می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد هنگام خرید گیج شده و نتوانند بین این شرکت‌ها، فروشنده اصلی را تشخیص دهند. فروشندگان اصلی محصولات خود را با گارانتی ضمانت اصل و با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کنند. تشخیص محصولات اصلی از محصولات فیک اندکی دشوار است. بهترین راه برای پیشگیری از این مشکل، خرید از نمایندگی معتبر با گارانتی و ضمانت اصل محسوب می‌شود. نکته مهم که در هنگام خرید از نمایندگی‌های اصل باید به خاطر بسپارید؛ ارائه قیمت مناسب از سوی فروشنده است. حتی برای حجم خرید بالا نیز، تخفیف‌های زیادی از سوی این فروشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل، خریداران باید با نهایت دقت درباره شرکت فروشنده تحقیق کرده و پس از آن خرید خود را انجام دهند.

خرید محصولات اشنایدر از مجموعه معتبر

گروه صنعتی انیپکو یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های فروش بهترین محصولات اشنایدر و محصولات برکر به‌شمار می‌رود. این مجموعه توانسته با ارائه خدمات خود به صورت گسترده و با کیفیت، رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. کلیه مهندسان برق و تجهیزات و تکنیسن‌ها می‌توانند کلیه محصولات موردنظر خود را با بهترین کیفیت و اقتصادی‌ترین قیمت با ضمانت اصل از این شرکت خریداری کنند. پشتیابانان این سایت به بهترین نحو ممکن پاسخگو شما عزیزان بوده و شما می‌توانید کلیه سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : تاسیسات تاريخ : 24 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.