بهدی سازه معرفی انواع کانکس فروشگاهی؛ مزایا و کاربردهای کانکس مغازه‌ای - بهدی سازه

به احتمال زیاد کانکس‌ها یا کیوسک‌های کنار خیابان را دیده‌اید که در بیشتر مواقع زمانی‌ که گرسنه هستید کیکی را از آنجا تهیه کرده‌اید. روزنامه‌فروشی و بلیت فروشی‌ها که در مکان‌های متفاوتی وجود دارند نیز نوعی کانکس هستند. این فروشگاه‌های آماده یا کانکس فروشگاهی یکی از پرکاربردترین نمونه سازه‌ها به شمار می‌آیند که در تمامی کشورها وجود دارند و می‌توانند مطابق با نیاز و سلیقه افراد خریداری یا ساخته شوند.

در گذشته کانکس های فروشگاهی محدودیت‌های مختلفی داشتند؛ اما امروزه با پیشرفتی که در طراحی و معماری ایجاد شده است همه افراد می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی فروشگاه خود را با ابعاد کوچک و یا بزرگ در شهرهای مختلف و در مکان مورد نظرشان داشته باشند. استفاده از این کانکس‌ها باعث شده است که بسیاری از افراد با هزینه کمتر بتوانند فروشگاه خود را دایر کنند و از امکانات و امتیازات مختلف آن بهره‌مند شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و کاربردهای انواع کانکس فروشگاهی آشنا شوید و بتوانید گزینه متناسب با نیاز خود را با اطلاعاتی کامل خریداری کنید.

کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس‌های فروشگاهی در واقع سازه‌هایی هستند که به منظور ارائه خدمات و محصولات در ابعاد و اندازه‌های مختلف بر اساس نیاز شما طراحی می‌شوند و می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف با توجه به نیاز خود قرار دهید. این کانکس‌ها در صورتی‌ که در ابعاد بزرگ‌تر به کار روند به ‌عنوان هایپر مارکت و کافی‌شاپ می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند و یا در حالتی که ابعاد کوچک‌تری داشته باشند، برای دکه‌های بلیت فروشی و یا نگهبانی کاربرد خواهند داشت.

استفاده از کانکس فروشگاهی در تمام دنیا تحولی بی‌نظیر به وجود آورده است تا افراد بتوانند در فضایی مسقف که به شکل مغازه است کسب‌وکار خود را توسعه داده و محصولات مورد نظرشان را بفروشند. امروزه این کانکس‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند تا در تبلیغ فروشگاه شما نیز کاربرد داشته باشند. انواع کانکس فروشگاهی از مواد و مصالح مختلفی مانند ورقه‌های گالوانیزه تولید می‌شوند و برای زیباتر شدن آن‌ها از نمای کامپوزیت، سایدینگ و… استفاده می‌کنند تا مشتریان را جذب کرده و از فضای کوچک فروشگاهتان نهایت لذت را ببرند.

لازم به ذکر است قیمت کانکس فروشگاهی نیز براساس انواع آن‌ها و امکانات و ابعادی که دارند محاسبه می‌شوند؛ برای اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت انواع کانکس های فروشگاهی بهتر است با تولید کنندگان کانکس مانند مجموعه بنیان کانکس تماس بگیرید.

مزایا و کاربردهای کانکس مغازه ای

کانکس‌ها یکی از پرطرفدارترین سازه‌ها در بین افرادی به حساب می‌آیند که توانایی هزینه‌ کردن برای فروشگاه‌های بزرگ را ندارند و می‌توانند با هزینه کمتر کسب‌وکارشان را ارتقا دهند. بد نیست بدانید که این سازه‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود تا افراد مطابق با نیاز و سلیقه خود بتوانند از این سازه‌های کاربردی استفاده کنند. در زیر کاربردها و موارد استفاده از این کانکس‌ها را آورده‌ایم:

  • کانکس‌ها میوه و تره‌بار
  • کانکس نمایشگاهی
  • روزنامه فروشی
  • فست فود
  • اداری
  • فروشگاه‌های سیار
  • رستوران‌های کوچک و یا کافی‌شاپ
  • بوفه مدرسه و یا بیمارستان

در این کانکس‌های جذاب می‌توان از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع تجهیزات فروشگاهی، قفسه‌بندی، یخچال‌های صنعتی و یا فروشگاهی و… استفاده کرد که با توجه به امکاناتی که داشته، قیمت آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از کانکس‌های فروشگاهی آشنا شوید.

  • اقتصادی و مقرون به صرفه بودن
  • نصب آسان و بهره‌برداری سریع
  • دارای قابلیت‌های مختلف مانند قابل انتقال و جابه‌جایی
  • امکان ساخت در ابعاد مختلف متناسب با نیاز مشتری
  • دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا
  • امکان فروش بعد از استفاده
  • طراحی با توجه به سلیقه شخصی و در واقع شخصی‌سازی
  • امکان استفاده از متریال‌های مختلف و متناسب با سلیقه مشتری

انواع کانکس فروشگاهی

همان‌طور که گفته شد کانکس‌ها فضایی کوچک را ایجاد می‌کنند که فرم فروشگاهی نیز می‌توانند داشته باشند و برای افرادی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند و هزینه محدودی دارند انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌آید. شرکت‌های سازنده کانکس با توجه به سلیقه و کاربرد، این سازه‌های مهم را در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌کنند که در زیر آن‌ها را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید انتخابی مناسبی جهت خرید کانکس فروشگاهی داشته باشید.

کانکس فروشگاهی سیار: برخی از فروشگاه‌ها به صورت سیار کار می‌کنند و لازم است هر روز جابه‌جا شوند؛ به همین دلیل به شکلی طراحی می‌شوند که امکان تغییر مکان به راحتی فراهم شود. ویژگی منحصربه‌فرد این نوع از کانکس‌ها وجود چرخ‌هایی در ۴ گوشه آن بوده که به کمک اهرم‌هایی در درون کانکس تعبیه می‌شوند. این سازه‌ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند و ویژگی‌های زیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

  • قابلیت جابه‌جایی و تغییر مکان
  • نصب آسان
  • امکان مدیریت راحت
  • فروش در نقاط مختلف
  • قابلیت شستشو راحت
  • امنیت بالا به دلیل قابلیت جابه‌جایی

کانکس فروشگاهی ویژه: در کانکس‌های ویژه برای اینکه فضایی شیک و منحصربه‌فرد ایجاد کنند نمای خارجی چوب را به کار می‌برند. این کانکس‌ها در اقامتگاه‌های بین‌المللی، مناطق توریستی و گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید کانکس‌های ویژه را در شمال کشور به فراوانی مشاهده کنید.

کانکس فروشگاهی لوکس: در فضاهای شهری و بین شهری از کانکس‌هایی با نمای کامپوزیت استفاده می‌شود و رنگ‌بندی خاص و متنوعی دارند. در اکثر موارد برندهای بزرگ فروشگاهی کانکس‌های لوکس را بین شهرها قرار می‌دهند تا برند خود را تبلیغ کنند. همچنین این مدل از کانکس را می‌توانید در دکه‌های روزنامه فروشی، بوفه مدرسه، بوفه بیمارستان و کیوسک فروشگاه در جایگاه سوخت ببینید.

کانکس فروشگاهی سایدینگی: اگر به دنبال کانکس بادوامی هستید، مدل سایدینگی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود که بسیار ساده است و از مصالحی مقاوم ساخته می‌شود. بد نیست بدانید که قیمت این کانکس‌ها بسیار مناسب بوده و اکثر افراد در پارک‌ها، فروشگاه‌های شهری و بوفه مدارس از این نوع کانکس استفاده می‌کنند.

کانکس فروشگاهی ساده: ارزان‌ترین و ساده‌ترین کانکس‌ها که متریال بسیار معمولی دارد، نوع ساده کانکس است که زیبایی ظاهری خاصی ندارد. توجه داشته باشید که اگر به فکر جذب مشتری هستید لازم است هزینه بیشتری را بپردازید و کانکس‌هایی با مدل‌های جذاب و رنگ‌های متنوعی را خریداری کنید.

از کجا کانکس فروشگاهی بخرم؟

برای این‌که بتوانید محصولاتی با کیفیت و مطابق با سلیقه خود را تهیه کنید بهتر است سراغ شرکت معتبر بنیان کانکس بروید؛ در این شرکت تمام کانکس‌های مورد نیاز و کاربردی مانند کانکس فروشگاهی، ویلایی، اداری، نگهبانی و… با تنوعی بی‌نظیر به فروش می‌رسد. در واقع شما می‌توانید برای توسعه کسب‌وکار خود کانکسی در ابعاد مورد نظرتان را به متخصصان و معماران بنیان کانکس سفارش دهید تا در زمانی کوتاه کانکس مورد نظرتان را تحویل بگیرید. در این شرکت از نماهای مختلفی مانند کامپوزیت، چوب ترمو و… استفاده می‌شود تا ظاهر کانکس شما نیز به طرز شگفت‌انگیزی زیبا شود، همچنین باعث جذب مشتری خواهد شد.

در این فروشگاه امکانات متنوعی می‌توان برای کانکس‌های فروشگاهی شما در نظر گرفت که عبارتند از: سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع پارتیشن‌های مختلف، قفسه‌بندی فروشگاه با توجه به سلیقه و نیازهای شما، ویترینی شیک مطابق با سلیقه شما، تجهیزات فروشگاهی و… . شما می‌توانید برای سفارش کانکس فروشگاهی مورد نظر خود به صورت حضوری و یا اینترنتی به سایت گروه تولیدی و صنعتی بنیان کانکس مراجعه کرده و با راهنمایی مهندسین مجموعه و نیازهای خود، کانکس مناسبی را سفارش دهید تا به شکلی سه بعدی طراحی و برای شما ارسال شود.

با خرید کانکس فروشگاهی از بنیان کانکس قبل از ساخت، نمای کلی و جزئی از پروژه را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. پس از تأیید نهایی کانکس مورد نظر ساخته خواهد شد و به صورت شیک و زیبایی به محل مناسب فرستاده می‌شود تا کسب‌وکار خود را به صورت کاملاً اقتصادی توسعه دهید.

اطلاعات تماس با مجموعه بنیان کانکس جهت خرید کانکس فروشگاهی:

شماره تلفن: ۰۲۱-۴۴۸۱۳۹۰۴

نشانی فروشگاه آنلاین: bonianconex.com/portfolio/کانکس-فروشگاهی/

آدرس ایمیل: [email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 547 views بار دسته بندی : اخبار ساختمان تاريخ : 26 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.