بهدی سازه ساخت یک فیلم جذاب و حرفه ای با استفاده از استوک فوتیج - بهدی سازه

همانطور که می توانستید در پست های قبلی وبلاگ ما بخوانید ، Propulse Video دارای امکانات بسیار متنوعی در مورد فیلم ها است. تیم طراحی ما می تواند انیمیشن های زیبایی بسازد و گروه فیلمبرداری ما می توانند در هر مکانی عکسبرداری زنده انجام دهند. من می شنوم که فکر می کنید ، آیا گزینه آسان تر و مقرون به صرفه ای وجود ندارد؟ بله ، وجود دارد!

محتوای انعطاف پذیر

استوک فوتیج – چیزی که در دنیای ویدیو دست کم گرفته شده است. اگرچه منبعی بسیار ارزشمند برای هر ویدئویی است! اما این دقیقا چیست؟ استوک فوتیج فیلم و یا ویدیو فیلم است که می تواند دوباره در فیلم های دیگر استفاده می شود . استوک فوتیج ممکن است در فیلم قبلی ظاهر شد بلکه ممکن است سه آلبوم EP داره برای تولیدات قبلی که استفاده کرده اند نشده است.

در Propulse Video ، ما مقدار زیادی استوک فوتیج HD برای هر نوع صنعتی در دسترس داریم. از عکس های با کیفیت بالا در تولید داروهای دارویی ، تا دستورالعمل های مربوط به پرداخت آنلاین ، همه چیز ممکن است. به این ترتیب دیگر نیازی به گروه فیلمبرداری ، تجهیزات لازم و مکان های مختلف برای فیلمبرداری نیست. این همچنین به این معنی است که فیلم شما در مدت زمان کمتری انجام خواهد شد ، که برای شرکت هایی که مهلت مقرر دارند بسیار خوب است. معمولاً این ممکن است بین یک یا دو ماه متغیر باشد ، اما تیم شگفت انگیز ما در Propulse Video می تواند در صورت نیاز حتی سریعتر این کار را انجام دهد!

استوک فوتیج می تواند به تکمیل داستانی که مشتری در ذهن دارد کمک کند. تصور کنید که به یک عکس باران نیاز دارید که متناسب با جریان داستانی ویدیوی شما باشد. اما ، روزی که قصد فیلمبرداری آن را داشتید ، خورشید می درخشد … با استفاده از استوک فوتیج یک طوفان بارانی عظیم ، می توانید خط داستانی خود را همانگونه که تصور می کردید کامل کنید.

مثال عالی

در زیر می توانید یکی از استوک فوتیج مورد علاقه ما را برای یک موتور ارزیابی اسپانسر اسپورت در زمان واقعی ، به نام POWA Index مشاهده کنید . آنها این ایده را داشتند که برای مشتریان بالقوه یک فیلم توضیح دهنده تهیه کنند تا نحوه خدمات آنها را نشان دهد. ما از استوک فوتیج استفاده کردیم ، اما فیلمنامه و صدای خود را انجام دادیم. بنابراین این مثال عالی است که چگونه می توانید استوک فوتیج را با عناصر شخصی سازی شده ترکیب کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، استفاده از استوک فوتیج تضمین می کند که دیگر نیازی به استفاده از تجهیزات فیلم و گروه فیلمبرداری نیست. به همین دلیل ، هزینه های شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این یک راه حل مناسب برای استارتاپ هایی است که دوست دارند ویدیویی برای توضیح خدمات خود داشته باشند اما هنوز بودجه زیادی برای این کار ندارند. در Propulse Video ، ما همیشه می توانیم در حدود بودجه شما کار کنیم ، بنابراین دریغ نکنید که با بودجه ای که می خواهید برای فعالیت های بازاریابی هزینه کنید ، امکانات شما چیست

شما بعدی هستید؟

برای نتیجه گیری ، در Propulse Video ما نه تنها فیلم های انیمیشن و فیلمبرداری زنده ارائه می دهیم ، بلکه امکان ساخت یک فیلم فیلم Stock را نیز ارائه می دهیم. این راه حل مناسب برای شرکت هایی است که مهلت و بودجه محدودی برای فعالیت های بازاریابی دارند. نیازی به تصویربرداری در مکان های مختلف ، تجهیزات لازم و گروه فیلمبرداری نیست. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و شاید ماه آینده شما یک فیلم استوک HD فوتیج برای تجارت خود داشته باشید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.