بهدی سازه دکوراسیون اتاق خواب هنری : 13 ایده‌ فوق العاده را از دست ندهید! - بهدی سازه

آیا دنبال تغییر نحوه دکوراسیون اتاق خواب خود هستید؟ آیا دیوارهای اتاقتان چیزی کم دارند؟ می‌توانید با افزودن برخی از تزیینات جالب به دیوارها و ایده‌های جدید، آن را به اتاق خواب هنری تبدیل کنید. در این مقاله چند مورد از جالب‌ترین و ساده‌ترین ایده‌های دکوراسیون اتاق خواب هنری را نشان‌تان می‌دهیم. ناگفته نماند، مواردی وجود دارند می‌توان از آن‌ها به راحتی استفاده کرد و برخی دیگر ممکن است به زمان و مهارت نیاز داشته باشند؛ با بهدی سازه همراه باشید.

ایده‌های جالب برای دکوراسیون اتاق خواب هنری

برخی از سبک‌های طراحی زیر می‌توانند به عنوان دکوارسیون اتاق خواب هنری شناخته شوند:

منظره شهری

ایده‌های چالب برای دکوراسیون اتاق خواب هنری

همه چیز این اتاق بی نظیر است! اولین چیزی که می‌خواهم به آن اشاره کنم قاب تخت است. به نظر می‌رسد قاب از تکه‌های بزرگ چوب ساخته شده‌اند که بازسازی آن‌ها خیلی دشوار نیست. بالای تخت، عکس زیبایی از چراغ‌های شهر دیده می‌شود. اگر در نزدیکی شهر زندگی نمی‌کنید، این روش خوبی است که می‌توانید هر زمان که خواستید به چراغ‌ها جهت یادآوری شهر نگاه کنید. بقیه جاهای اتاق مخصوصاً با میزهای انتهایی و فرش خاکستری بسیار پسرانه جلوه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: نکات، قوانین و اصول چیدمان منزل سنتی و مدرن از مبلمان و فرش تا رنگ

ezgif 7 1a6d2571b57f

آویز دیواری

ایده‌های چالب برای دکوراسیون اتاق خواب هنری زیبا

ما واقعاً سبک این اتاق خواب را تحسین می‌کنیم. رنگ آن منحصر به فرد و ساده است و همه رنگ‌ها عمیق هستند و می‌توانند نشانگر سایر ویژگی‌های اتاق باشند. در یک طرف دیوار، قطعات نسبتاً متفاوتی را می‌بینیم که از سقف آویزان شده‌اند. این وسایل می‌توانند هر چیز زینتی باشند. بالای تختخواب، سه آویز فلزی دیواری وجود دارد که نور از آن‌ها منعکس می‌شود. همه ما واقعاً از جذابیت و زیبایی کلی این اتاق خواب لذت می‌بریم.

آینه کاری شده

اتاق خواب هنری

اگر می‌خواهید دکوراسیون اتاق خواب هنری شما بزرگ به نظر برسد، می‌توانید لوازم اتاق را آینه کاری کنید. این باعث می‌شود اتاق، از آنچه که در واقعیت است، بزرگ‌تر به نظر برسد. در این حالت، از آینه‌های تاکیدی بر روی  پاتختی‌های اتاق استفاده می‌شود. همچنین یک قطعه هنری زیبا در بالای تخت خواب قرار دارد که به نوعی آینه کاری شده است. فضای بقیه اتاق با رنگ قهوه‌ای و سفید تزیین شده‌اند. همچنین پنجره بزرگ به نور خورشید اجازه می‌دهد تا از دیوارهای روشن منعکس شود تا نور طبیعی بیشتری در فضا پخش شود.

مطلب  پیشنهادی: چیدمان اتاق خواب کوچک خود را اینجوری انجام دهید!

دکوراسیون سبک روستایی

ایده‌هایی دکوراسیون اتاق خواب هنری

اتاق‌های خواب روستایی با گذشت زمان هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و این یکی نیز از این تئوری مستثنی نیست. این اتاق دارای بسیاری از آثار هنری دیواری مانند چوب‌های دریفت وود و بسیاری دیگر از تصاویر آویزان شده است. در انتهای تخت، دو صندلی عثمانی منطبق بر بالای فرش منطقه آبی قرار دارد. این صندلی‌ها برای خواندن یا استراحت قبل از خواب عالی هستند. طرح سقف چوبی هم بسیار دوست داشتنی است.

قاب پارچه‌ای تخت

ایده‌های چالب برای دکوراسیون اتاق خواب هنری

اگر نمونه‌هایی از پارچه‌های اضافی را در خانه دارید که مطمئن نیستید به چه دردی خواهند خورد، این مورد را بررسی کنید. از نمونه‌ها می‌توان برای ساخت یک قاب ایستاده تخت استفاده کرد. این احتمالاً یکی از جدیدترین ایده‌هایی است می‌توان برای دکوراسیون اتاق خواب هنری استفاده کرد. این نمونه‌ها می‌توانند با برخی از بالش‌های چاپی گلدار و یک روتختی مطابقت داده شوند. همه ما رنگ آمیزی کلی اتاق و اینکه چگونه همه این‌ها به شکلی خیلی خوب با هم ترکیب می‌شوند را دوست داریم.

قفسه‌های فراوان

دکوراسیون اتاق هنری

طراحی این اتاق خواب هنری بسیار ساده است. از حداقل مبلمان تشکیل شده است و تخت فضای زیادی را اشغال می‌کند. با این حال، فضای کافی برای ذخیره کردن در آن واحد قفسه بندی‌های بزرگ وجود دارد، که این قفسه‌ها نیز در کل دیوار امتداد دارند. در پشت تخت نیز الگوی واقعاً منحصر به فردی وجود دارد که به زیبایی اتاق افزوده است.

دیواری پر از عکس

دکوراسیون اتاق خواب هنری دخترانه

به جای خریدن یک عکس برای قرار دادن روی دیوار، چرا دیوار اتاق خود را پر از تصاویر گوناگون نمی‌کنید؟ این اتاق خواب دارای یک دیوار کامل از تصویر است که زندگی صاحب اتاق را نشان می‌دهد. بالای تخت نیز تصویری از مریلین مونرو وجود دارد. ایده گرفتن از عکس‌های هنری و ساختن نقاشی دیواری امری بسیار دوست داشتنی است. این یک حس خلاقیت را وارد اتاق می‌کند. بقیه اتاق با رنگ‌ها و نقش‌های مختلفی مانند نعناع و طلایی تزیین شده‌اند.

دیوارهای سبز، گل‌های سیاه

دکوراسیون اتاق خواب هنری زیبا

در این اتاق کمی سکوت جریان دارد. به نظر می‌رسد در کنار تخت یک فضای ذخیره سازی کوچک وجود دارد. در امتداد آن دیوار، نقاشی دیواری از گل‌ها و برگ‌های سیاه دیده می‌شود. روی دیوار در وسط اتاق، چند نقاشی وجود دارند که همان رنگ‌های روی دیوار را القا می‌کنند، آن رنگ سبز نعناعی. بقیه اتاق بسیار ساده و به خوبی طراحی شده است.

تزیین با آجر

دکوراسیون خواب هنری

ما طرح‌های آجری را برای دکوراسیون اتاق خواب هنری دوست داریم. این ویژگی‌های اتاق خواب که آجرها را در معرض دید قرار می‌دهد و روی آن قطعات مختلفی از هنر دیواری قرار دارند، بسیار منحصر به فرد طراحی شده‌اند. فضای کلی ساده است و چیزهای زیادی برای آن وجود ندارد، اما جو دلنشین و گرم در اتاق جریان دارد. ما سادگی این اتاق خواب را نیز دوست داریم. این دکوراسیون فضای مناسبی برای یک دانشجو است.

چراغ‌های دیواری بی‌نظیر

طراحی دکوراسیون اتاق خواب هنری

اولین چیزی که در مورد این اتاق متوجه می‌شویم، نقاشی بالای تخت است. در کنار آن نقاشی، تعدادی لامپ دیواری وجود دارند که به نظر می‌رسد آویزان هستند. بقیه اتاق با رنگ نارنجی و زیتونی رنگ آمیزی شده است تا با برخی از رنگ‌هایی که در نقاشی می‌بینیم همخوانی داشته باشد. این اتاق به خودی خود ساده است، اما جنبه‌های خاصی از آن وجود دارند که آن را زنده می‌کنند مانند آن فرش کوچک!

کلمات غول پیکر

دکوراسیون داخلی اتاق خواب هنری

این اتاق برای نوجوانان و کودکانی که فضای مشترکی دارند بسیار جالب است. طراحی دیوار با استفاده از کلمات، یک روش عالی برای بیان فردیت هر یک از آن‌ها است. رنگ‌های استفاده شده در این اتاق ترکیبی از نوت‌های موسیقی است. این دیوارها به دکوارسیون اتاق خواب هنری رنگ و بویی تازه بخشیده است.

استفاده از مواد قابل بازیافت

دکوراسیون اتاق خواب هنری دخترانه

این اتاق خواب بسیار دخترانه است و به رنگ صورتی ملایم رنگ آمیزی شده و روی تخت تشک و لحاف راحتی قرار دارد. بالای تخت یک سبد بافته شده زیبا و ظریف قرار دارد که به دیوار نصب شده است تا از آن به عنوان شی هنری یاد شود. در هر طرف تخت نقاشی‌های آبی نیز وجود دارند. واقعاً از دیدن این اتاق لذت می‌بریم، زیرا این فضا احساس لطافت زیادی را ایجاد کرده است.

فوق العاده هنرمندانه

دکوراسیون اتاق خواب هنری پسرانه

این اتاق با طراحی معاصر و خلاقانه، با جزئیاتی که به عناصر مد اشاره دارد، برای دختران مدرن مناسب است. کفپوش سیاه و سفید آن که توسط کوکو شانل، نماد مد فرانسه، جاودانه شده، همراه با مبلمان رنگارنگ و برچسب‌های دیواری، کنتراست خاصی را ایجاد می‌کند که باعث می‌شود اتاق خواب، هنری و سرگرم کننده به نظر برسد. آباژورهای زیبا و قاب‌ها باعث شده که این دکوراسیون بسیار جوان و شاداب به نظر برسد.

سخن آخر

دکوراسیون اتاق خواب هنری ویژگی‌ها و المان خاصی ندارد، تنها کافی است فضا را از تصاویر متفاوت و رنگ آمیزی‌های خاص اشباع کنید، به همین سادگی! داشتن دکوراسیون هنری یک سلیقه شخصی است که همه افراد به آن علاقه خاصی ندارند. اما اگر شما عاشق آن هستید، سعی کنید در نهایت امکان اتاق خواب خود را تزئین کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : چیدمان تاريخ : 1 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها