بهدی سازه شناسایی۳۲۷ بیمار جدید مبتلا به  ویروس کرونا درشهر اصفهان ومرگ ۱۸ نفر - بهدی سازه

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آرش نجیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافتگان و فوت ناشی از بیماری کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۷۹۴ بیمار مشکوک به کرونا به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۲۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند که ۱۰۱ نفر از آنها در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۹۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۷۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز تصریح کرد: در این ارتباط باید توجه داشت که تعداد بیماران مشکوک به کرونا دو رقمی شد و به ۱۸ نفر رسید که تاکنون تست ۱۰ نفر از آنها مثبت کرونا بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.